**Nur Jannah & Ahmad Rizqi**

By: mAmA and ABaH Jannah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 3-Sep-2008 08:42 Email | Share | Bookmark

2 minggu lepas 11 0g0s - 18 ogos mama ngan abah cuti sem..kebetulan sama lak ngan cuti sek..tu yang tak plan nak bawa diaorg cuti2 ni..hotel dah tentu mahal giler, crowded, ngan kotornyer..parking sure penuh..tu yang tak p mana..
So, cuti2 kami ni dihabiskan dengan melayan anak2.. jer..kalau tak balik segamat, balik muar ataupun duduk kat rumah..diaorg ni memang suker2 sesangat..gelak jer..dilayan macam tuan puteri dan tuan putera...so inilah aktivitinyer..
jannah memang suker mandi pool..so kami bikaklan dia mini poll kat depan rumah..suker giler..enjoy..sampai meraung2 tak nak naik..



Ni lak gambar rizqi...tak leh tak der org kat tepinyer..muler lah nak nangis...


Tengok ni, hobi jannah ni biler mama nak amik gambar, mama suruh senyum..dia mulerlah melombong hidungnyer..cehhh..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net